zondag 6 oktober 2013

Welkom op By Lizzie

Hallo en welkom op By Lizzie!




Mijn naam is Lisanne en ik ben 23 jaar. In juli 2013 heb ik mijn opleiding Pedagogisch Werker Kinderopvang afgerond, maar op dit moment ben ik helaas nog werkzoekend.

In mijn vrije tijd ben ik graag bezig met beauty. Ik ben gek op oogschaduw en heb ondertussen al een aardige verzameling nagellak! Ook ontdek ik graag nieuwe merken en producten.

Als bijnaam wordt ik wel eens Lizzie genoemd, vandaar de naam By Lizzie.
Andere hobby's zijn bakken en koken, lezen en bezoek ik graag musicals.Hierover zul je dan ook snel meer lezen.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Veel leesplezier!

Liefs, Lisanne
Follow my blog with Bloglovin

2 opmerkingen:

  1. Hahaha, ik vroeg me af waarom ik niet wist dat jij een blog hebt, maar ik zie nu dat je nog maar pas begonnen bent. Leuk, veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ja klopt, pas sinds gisteren. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen