vrijdag 26 september 2014

Beautybox September


Nadat ik op de facebook pagina van Beautybox hints tegenkwam over Mario Badescu en Anastasia besloot ik weer eens een box te bestellen! 

Als ik de box open zie ik als eerste 2 folders van Maria Nila Stockholm en van Anastasia Beverly Hills. En natuurlijk de Beautybox folder met product informatie.

Dit zat er in de box:



Mario Badescu - Enzyme Cleansing gel 29 ml
Dit merk leerde ik kennen door de beautyboxen en sindsdien ben ik fan! Deze Enzyme cleansing gel kun je dagelijks gebruiken als gezichtsreinger zonder je huid uit te drogen. Hij ruikt heerlijk naar Papaya en Grapefruit. Een fullsize van 236 ml kost €16 euro.

Anastasia Beverly Hills - Brow Clear gel 2,5 ml
Over de wenkbrauwproducten van Anastasia Beverly Hills heb ik al veel goede reviews gelezen en ik ben erg benieuwd naar dit merk. In de box zat een Brow Clear gel.
Een fullsize van 24 ml kost €27,95

Maria Nila Stockholm - Palett Luminous Colour Masque 250 ml Fullsize
Dit haarmasker van het luxe salonmerk Maria Nila Stockholm is vrij van sulfaten en parabenen en ruikt heerlijk naar granaatappel. Ideaal voor geverfd haar zoals het mijne of als je haar beschadigd is.

Scottish Fine Soaps- Sea Kelp shampoo en conditioner  2x 50 ml
Als laatste zit er een Sea Kelp shampoo en conditioner van het Engelse merk Scottish Fine Soaps in.
Ze zijn vrij van parabenen maar niet van sulfaten.
Deze 50 ml flesjes kosten €4,95 per stuk.



Ik ben erg blij met deze box en kan niet wachten om de producten uit te testen.

Als er een product is waar jullie een review over willen hoor ik het graag!



1 opmerking:

  1. Een mooie box! Ik heb van de Mario Badescu Enzyme Cleansing Gel onlangs een fullsize gekocht, ik vind hem erg fijn. Ik ben erg benieuwd naar de Anastasia Brow Clear Gel.

    BeantwoordenVerwijderen